ZADZWOŃ DO NAS
+48 12 306 73 50
0
suma: 0,00 zł do kasy
car
DARMOWA WYSYŁKA 
Darmowa wysyłka towarów powyżej 300zł
car
GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY
100% gwarancja zwrotu pieniędzy
car
EXPRESOWA WYSYŁKA W 24h
zamów do 13:00. Wysyłka w ten sam dzień 
Serwis i reklamacje

Procedura reklamacyjna:

 

  • Każde reklamowane urządzenie musi mieć dołączony formularz RMA. Na jedno reklamowane urządzenie przypada jeden numer RMA.
    Formularz RMA można również wypełnić Online ( w tym przypadku do przesyłki należy dołączyć nr zlecenia serwisowego który otrzymują Państwo jako potwierdzenie wysłania zgłoszenia na podany adres mailowy )
    W przypadku zgłoszenia Online obowiązuję taka sama zasada jak w przypadku standardowego druku RMA czyli dla każdego urządzenia należy wypełnić oddzielny formularz
    BRAK dołączonego do przesyłki nr zlecenia lub wypełnionego formularza RMA skutkować będzie odesłaniem nienaprawionego urządzenia na Państwa koszt 

    ZGŁOSZENIE ONLINE ( Kliknij )

 

  • Wydrukowany i podpisany przez zgłaszającego formularz RMA należy dołączyć do reklamowanego urządzenia bądź umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.
  • W zgłoszeniu należy podać możliwe dokładny opis usterki, reklamacja będzie rozpatrywana tylko w zakresie podanej przez klienta usterki.
  • Przesyłka musi być zapakowana w taki sposób, aby pudełko nie zostało w żaden sposób uszkodzone podczas transportu. Przy wysyłce Pocztą Polską paczka powinna być zapakowana w papier ochronny oraz dodatkowo zabezpieczona przed uszkodzeniami, przy wysyłce Kurierem należy używać opakowań danego spedytora.
  • Urządzenia dostarczane do serwisu powinny być czyste, w przeciwnym wypadku urządzenie zostanie odesłane do reklamującego na jego koszt lub zostanie wyczyszczone odpłatnie. Koszt czyszczenia wynosi w przypadku urządzeń ISP 150zł netto .
  • Reklamowane urządzenie musi być kompletne – tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu reklamowany towar musi być dostarczony w komplecie.
  • Wszystkie pola formularza RMA dotyczące wysyłanego urządzenia i kontrahenta muszą być uzupełnione.
  • Przesyłka powinna być zaadresowana do działu serwisowego naszej firmy (FORTEC Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa 31-765 Kraków, ul. Kocmyrzowska 23a).
  • Uszkodzone urządzenie należy dostarczyć do serwisy na własny koszt . Firma Fortec Polska nie zwraca kosztów wysyłki 
  • Elementy niekompletne bądź te, które naruszają punkty w formularzu reklamacyjnym będą odsyłane na koszt odbiorcy.
  • Termin rozpatrzenia reklamacji przez serwis lokalny wynosi 14 dni roboczych, w szczególnych niezależnych od firmy FORTEC przypadkach może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych. UWAGA!! W okresie burzowym czas reklamacji może się dodatkowo wydłużyć, gdyż część urządzeń jest odsyłana do producenta celem wykonania szczegółowych ekspertyz.
  • W przypadku zaistnienia konieczności importu towaru lub części z zagranicy, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do ich sprowadzenia.
  • W przypadku wysyłki towaru do serwisu zewnętrznego/producenta, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas pobytu towaru w serwisie zewnętrznym.
  • Towary reklamowane należy wysyłać na Swój koszt, chyba, że ustalono inaczej z działem serwisowym.
  • W przypadku niezgodności przesyłki z załączonym zgłoszeniem serwis ma prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 3 dni roboczych, na koszt wysyłającego.
  • Jeżeli sprzęt nie posiada pełnego wyposażenia (wszelkie kable, sterowniki, przejściówki, oryginalne folie i opakowanie) nie będzie możliwa ani wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani tym bardziej korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy – w takim przypadku możliwa jest jedynie naprawa “do skutku”.
  • W przypadku nie stwierdzenia usterki, bądź gdy nie został dołączony opis uszkodzenia, serwis pobierze opłatę za diagnostykę oraz odsyła urządzenie na koszt kupującego

 

Formularz RMA w formacie POBIERZ 

 

Formularz zwrotu/odstąpienia od umowy  POBIERZ 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl